Rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej
- Zasady rekrutacji do oddziału przedszkolnego (doc) 4 lut 2022 09:58 0,05 MB
- Zasady rekrutacji do klasy pierwszej (doc) 4 lut 2022 09:58 0,05 MB
- Rekrutacja (pdf) 4 lut 2022 09:58 0,93 MB
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1, informujemy, że:
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.
ZARZĄDZENIE NR 6 /2020
DYREKTORA
SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HEJDYKU
z dnia 5 maja 2020 r.
w sprawie zawieszenia zajęć w oddziale przedszkolnym przy Szkole Podstawowej
w Hejdyku
Na podstawie § 18 ust. 2 pkt. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 69 ze zm.) oraz po uzyskaniu zgody Burmistrza Pisza zarządzam, co następuje:
§1
Zawieszam zajęcia w oddziale przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Hejdyku na czas od dnia 6 maja 2020 r. do dnia 24 maja 2020 r. w związku z pandemią COVID - 19 w Polsce.
§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 6 maja 2020 r.
Grażyna Bałdyga,
dyrektor Szkoły Podstawowej w Hejdyku
Wykaz podmiotów wykonujących działalność leczniczą na terenie Gminy Pisz, udzielajacych świadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia stomatologicznego dla dzieci i mlodzieży, finansowanych ze środków publicznych:
1. Ewa Barbara Rachubińska, ul. Sienkiewicza 4, 12-200 Pisz , tel. 87/425 12 06
2. Gabinet Stomatologiczny Ewa i Piotr Karwowscy s.c. ul. Dowrcowa 13, 12-200 Pisz, tel. 87/ 423 36 20
3. Mazury - Dent Gąsiewski s.j., ul. Wojska Polskiego 12B, 12-200 Pisz, tel. 694 094 750
4. Somatologia Beata Nieścierowicz, Katarzyna Półbrat s.c. ul. Mickiewicza 10A/1 12-200 Pisz,
tel. 534 999 504
Na podstawie § 34 ust. 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów
z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1911 z późn. zm.) Szkoła Podstawowa w Hejdyku informuje, że sprawozdania finansowe za 2018 rok naszej jednostki umieszczone są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu w zakładce Aktualności.
Nasza szkoła realizuje projekt
„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Pisz”
współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
(Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)
Uczestnikami Projektu są uczniowie ze zdiagnozowanymi trudnościami
W ramach projektu szkoła prowadzi następujące rodzaje zajęć:
1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami czytaniu i pisaniu
Prowadzący: Beata Wysocka
Przewidziano na ich prowadzenie 30 godzin lekcyjnych.
Program ukierunkowany jest na potrzeby dzieci mających trudności z opanowaniem umiejętności czytania i pisania. Jego celem jest niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenia koordynacji wzrokowo- ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenie zasad pisowni.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Prowadzący: Ewa Stachelek
Przewidziano na ich prowadzenie 30 godzin lekcyjnych.
Na zajęciach dzieci będą usprawniały się w zakresie:
- rozpoznawania i konstruowania figur geometrycznych,
- orientacji przestrzennej,
- klasyfikowania obiektów,
- różnych sposobów przeliczania elementów i określania liczebności zbiorów,
- kształtowania pojęcia liczby naturalnej,
- obliczania sum i różnic w dostępnym uczniom zakresie,
- zapisywania czynności rachunkowych w formie działań matematycznych,
- logicznego myślenia
3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
Przewidziano na ich prowadzenie 30 godzin zegarowych.
Prowadzący: Renata Kowalczyk
Celami zajęć terapii logopedycznej są:
- usprawnianie narządów mowy (pionizacja języka, mięśnia okrężnego warg),
- rozwój mowy w dwóch płaszczyznach: nadawania informacji oraz odbioru informacji,
- prawidłowe kształtowanie pojęć,
- nauka wyrazistości artykulacji,
- poprawa rozumienia wypowiedzi,
- kształtowanie umiejętności odbioru informacji dla usprawniania procesu porozumienia się,
- rozwijanie słuchu przez rozpoznawanie, różnicowanie głosów zwierząt, różnicowanie rytmu,
- ukształtowanie umiejętności nawiązywania kontaktów społecznych,
- wyrównywanie dysharmonii rozwojowych przez stymulowanie rozwoju psychoruchowego dziecka,
- rozwijanie sprawności manualnej i motorycznej,
- rozwijanie procesów myślenia, np.: wykrywanie różnic i podobieństw, analiza i synteza, klasyfikowanie, uogólnianie, kształtowanie pojęć.
Pomoce dydaktyczne
Nauczyciele realizujący projekt korzystają z bogatego zestawu pomocy do każdego rodzaju zajęć. Zostały one zakupione w ramach projektu. Pomoce cechuje wysoka jakość wykonania, i estetyka. Nauczyciele doceniają ich wartość merytoryczną. Dzieci bardzo chętnie sięgają po nie. Pomoce umożliwiają zorganizowanie zajęć indywidualnych jak i pracy grupowej i, co najważniejsze, pomagają w korygowaniu dysfunkcji i przezwyciężaniu trudności.
Harmonogram zajęć w ramach projektu
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej
Imię i nazwisko nauczyciela |
PN |
WT |
ŚR |
CZW |
PT |
SO |
Ewa Stachelek |
|
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 12.15-13.00 |
|
|
|
|
Beata Wysocka |
|
|
Zajęcia dla dzieci z trudnościami czytaniu i pisaniu 12.15-13.00 |
|
|
|
Renata Kowalczyk |
|
|
|
|
|
zajęcia logoped. dla dzieci z zaburzeniami mowy 8.30-12.30 |